Merkestrategi

Workshop

Merkevarebygging handler om å skape langvarige lønnsomme merker, og de valgene som legges til grunn for å nå målet kalles merkestrategi. Dette gjøres gjennom å bygge unike, positive og sterke verdier inn i merket, og kommunisere dette ut i markedet på en relevant og troverdig måte gjennom strategisk kommunikasjon, design og kundeopplevelser.

Målet er å differensiere merket fra andre konkurrerende merker og bli det foretrukne valget i en kjøpssituasjon.

For å lykkes er det avgjørende å forstå kundenes behov, markedet og omgivelsene.\n\nEn god merkestrategi gir klare retningslinjer for hvordan organisasjonen skal jobbe med å styrke merkevaren på alle nivåer.

Vi opplever at våre kunder ofte har god innsikt markedet, men at dette ikke er konkretisert og satt i system. Vi hjelper deg gjerne med å utarbeide gode strategidokumenter som er håndgripelige og operative for alle i organisasjonen. På denne måten får bedriften et styringsverktøy som kan benyttes i alle fasene av merkevarebyggingen, inkludert design.

Våre tjenester

Posisjonering

Visuell identitet

Kommunikasjonsstrategi

Innholdsstrategi

Å sette opp en god merkestrategi trenger ikke være komplisert, man kan gjøre mye med enkle metoder. Om du ønsker å vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med å bygge en god merkestrategi ta gjerne kontakt. Ovenfor kan du lese mer om våre tjenester.

Logo

Kontakt oss

960 04 025

reklame@brisk.no

Postadresse:

Brisk reklame

Postboks 7664,

Spjelkavik

6018 Ålesund

Besøk oss

Besøksadresse:

Breivikvegen 5,

6018 Ålesund